onsdag 21. januar 2009

Les Palais des Thès

Her om dagen var det min tur til en liten tur på Grünerløkka. Bra på timing har jeg vel aldri vært, men at det regnet og sluddet annenhver gang brydde jeg meg ikke særlig om. Jeg tok først turen innom et par kjempefine vintagebutikker, men flere av mine favoritter var desverre stengt. Derfor endte jeg først opp på Fretex Unika og fant meg en fint skjerf der. Det skal sies at jeg også fant et par fantastiske redesign kjoler, men prislappen var nok litt for stiv for meg.

Dermed løp jeg videre i regnet, og fant endelig en butikk jeg lenge har hatt lyst til å besøke; Les Palais des Thès. Dette er en fantastisk butikk som spesialiserer seg på te! De var blant annet med på God morgen Norge for en stund siden og arrangerer hyppige kurs i nettopp tesmaking og telaging. Prisene er natulig nok høyere enn de vanlige merkene, men kvaliteten er jo også en helt annen! Jeg dro hjem med en fantastisk te inspirert av Geishaene i Japan.



Absolutt verdt å besøke!


Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar