lørdag 10. januar 2009

Twilight - så bra/dårlig som "alle" skal ha det til?

Også jeg har tatt turen hjem til Fredrikstad i helgen, og har blant annet "slått i hjel" litt tid på Østfoldhallen. Til tross for et noe bedre utvalg i hovedstaden, var det ikke vanskelig å komme hjem med et par gode kjøp allikevel. Dette er noe av det jeg har sikret meg på salg i helga (noe av det riktignok på H&M Oslo City og Din Sko Strømmen):
- Lang stripete, oversized tunika
- Vinrøde støvletter
- Grå cardigan
- Blå og svartstripete topp

Lørdag kveld så jeg den mye omtalte Twilight på kino. Jeg hadde på forhånd bestemt meg for å senke forventningene ganske mye etter å ha hørt både det ene og det andre fra de mange skeptikerne. Omringet av fjortiser på kinoen var jeg iallfall. Jeg kan vel konkludere med at jeg ble positivt overrasket over filmen og lot meg underholde i de ca.2 timene filmen varte, selvom jeg definitivt så alle klisjeene det så mye blir snakket om. Jeg ble allikevel overbevist nok til å bestille den første boka i serien (Twilight, eller Evighetens kyss på norsk). Vil du gjøre det samme kan du for eksempel besøke http://www.bokklubbene.no/. Ha en fin helg videre!




Poker Face; Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar